> ps: według mnie opis jest na tyle prosty na stronie że brakuje info żeby
> odpalić sobie np z rescuecd i już.

i tu byl pies pogrzebany.
Wywalcie w przyslosci zapis stamtad o instalacji mdadm i nadpiszcie zeby
odpalac system z rescuecd i z niego po zabotoowaniu odpalic mdadm. Albo
wyraznie, ze trza najpier miec inny system i do tego innego systemu
zainstalowac mdadm, i dopiero tworzyc systemy na dyskach docelowych, innych niz
tez, z ktorego system z mdadm odpalono.

Rozumiem ze juz po stworzeniu mdx-ow i systemow plikow, instaluje nowy system,
ale wraz z mdadm, czy mdadm mi tylko byl potrzebny zeby stworzyc ten raid?
Chyba tez musi byc i startowac wraz z sysyemem, bo na stronach pld-linux byly
pliki konfiguracyjne..

A czy da rade zrobic podstawowa instalacje z jakiegos mini-iso i tu zeby miec
tez soft raid. Bo z obu to latwiej sie instaluje z mini-iso niz za pomoca
rescuecd.

Dzieki za juz udzielone podpowiedzi!

pszemaz