Dnia środa, 6 września 2006 17:12, Adam Gołębiowski napisał:

> jak przypuszczam korzystasz z 2.6.14.7?
Dokladnie, ale udalo mi sie juz ta maszynke odpalic, co prawda do tego
musialem dodac noapic do parametrow kernela i wylaczyc HT (co niestety jest
mi potrzebne)

> Spróbuj może 2.6.16.x lub
> 2.6.17.x (ten ostatni jest w ac-test).
Wlasnie kompiluje (nie widze wersji smp) i zdam raport jak poszlo, przy okazji
skompilowalem kernela czystego (2.6.17.11 z kernel.org) i zdam raport po
testach obu kerneli.