On 11/20/06, Pan Hektor <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

W konfiguracji CUPSa trzeba ustawić dostęp, konfiguruje się to mniej
> więcej jak w Apachu - ja ustawiam AllowAll i jest OK.

A moze wiesz konkretnie ktora to sekcja. wydaje mi sie ze dalem na allow
gdzie sie dalo, ale dzieki za uwage, przyjrze sie temu jak tylko trafie do
firmy.

zauwazylem, ze problem jest w uzytkowniku nobody. jeden komputer na starej
konfiguracji ma jeszcze zapisane dane o uztkowniku z samby i tylko z tego
kompa widac kolejki wydrukow. Reszta kompow drukuje jako nobody. CI z nobody
nie widza kolejki i maja ten komunikat odmowy. Mieszalem juz ze wszystkim.
jakies porady?