Dnia niedziela, 3 grudnia 2006 18:20, BeCe napisał:

> mozna powrocic do starszej wersji glproto (1.4.7). Wtedy juz nie ma
> bialego ekranu, ale i tak beryl zle dziala (u mnie jakies problemy z

Dzięki za trop, przekompilowałem Beryla (snap z przedwczoraj) z glproto 1.4.7
i działa (KDE), aczkolwiek żadna akcja na pulpicie nie jest odświeżana,
dopóki nie pojawi się jakiś efekt XGL, np. zaznaczanie checkboksów czy tekst
pisany w Konsole pojawia się dopiero po przesunięciu okienka.

Pozdrawiam,
Piotr Budny