16-03-07, Marcin Sapeta <[EMAIL PROTECTED]> napisał(a):

> Chodziło chyba  bardziej o udostępnienie przez switch :) bez maskarady
itp.

Nie mam switcha, tylko dwa laptopy z Wi-Fi, na jednym PLD i na tym chcę
uruchomić router :) Uruchomiłem udostępnianie w przypadku, gdy dostawca
nie
potrzebował mac-a, miałem statyczny IP i DNS, a teraz dostawca potrzebuje
mac
mojej karty, IP i DNS z DHCP-a. Ja mam net, ale chcę go udostępnić dla
drugiego laptopa po Wi-Fi. Po co mam kupować router sprzętowy skoro mam
PLD a
on wszystko może :) Co mam zrobić żeby to zadziałało??

No to powinno być różnicy, conajwyżej przy zmiennym ip trzeba użyć jako cel
masquarede (czy jakoś tak) i powinno smigać, chyba że ISP zatroszczył sie o
to żeby nie było tak łatwo (np. TTL 1)

Jest w dokumentacji opisane jak zrobić maskarade i według tego powinno
chodzić.

Sprawdź czy masz dobrze ustawione wszystko i zobacz TTL z jakim wracają
pakiety.