Witam

Próbowałem zainstalować Th przy pomocy RescueCD. Pominę strachliwego kernela, który kilkakrotnie panikował mi przy bootowaniu samego RescueCD. Nie udawało mi się zainstalować pakietów przez jakiś błąd w zależnościach (glibc odmawiał zainstalowania się). Rozwiązanie wymyśliłem dość lamerskie - instalacja Ac z automagicznego instalatora na osobnym dysku, a później przy pomocy owego Ac instalacja Th w docelowym miejscu i o dziwo zero kłopotów. Czy to mój błąd, czy RescueCD ma gdzieś niedopracowanie?

Pozdrawiam

Andrzej Mateja