Witam,
Po uaktualnieniu jądra do wersji kernel-desktop-2.6.22.19-2 i udev'a do wersji
udev-118-3 rzeczony
modem zaczął mi się dziwnie zachowywać. Jeśli podłączę go przed włączeniem
zasilania, a nie
mam baterii w laptopie, to startuje bezproblemowo. System widzi urządzenia
/dev/tts/USB[01] i
urządzenie /dev/sr0 reprezentujące dysk związany z tym modemem. Niestety jeśli
chcę to samo
osiągnąć na chodzącym systemie to modem nie chce się prawidłowo zainicjować.
Polecenie
lsusb widzi modem ale pliki /dev/tts/USB? nie pojawiają się. Przed
uaktualnieniem systemu wszystko
chodziło poprawnie. Dodam jescze, że czytałem ostatnie posty w tym temacie i
rady tam
zawarte wprowadzone w życie nie zmieniły sytuacji.
Będę wdzieczny za jakieś konstruktywne pomysły... :-)
--
Dariusz Knociński