On Fri, 10 Oct 2008, marteen wrote:

Ac bylo przez chwile linia stabilna, tzn mialy tam trafiac tylko
update'y security i niewielkie uaktualnienia. Niestety zaczely sie tam
pojawiac bledy w zaleznosciach, niedzialajace paczki, uaktualnienia
dokladnie... mi popadaly wszystkie macierze programowe po ostatnich
aktualizacjach PLD AC.
dlatego zdecydowalem sie chwilowo na zmiane dystrybucji.

Akurat mi to nie grozi, bo nie uznaję dystrybucyjnych kerneli - zawsze sam
buduję, nie uznaję initrd (bo i po co jak się sprzęt nie zmieni), tylko
konkretne moduły itd...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [EMAIL PROTECTED] GG:3828944
"To nie logika, to polityka"