Witam,

Jakiś czas temu próbowałem uruchomić ręcznie przycięte PLD z ręcznie
kompilowanym kernelem na eee 901, ale poległem na kilku sprawach:
 - akceleracja wbudowanej karty graficznej - a raczej stabilność samej
   karty, w tym przy przełączaniu na konsolę i z powrotem (intel 945GME)
 - przyciski głośności - czym toto obsługiwać?

Czy ktoś miał okazję zainstalować PLD na takim sprzęcie? Konkretniej chodzi
o aktualną wersję 1000HE...

Jeśli ktoś ma ochotę, to w załączniku jest zrzut lshw i dmesg po
uruchomieniu linuxa na ubuntu zainstalowanym na takim notebooku...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944