Witam,

W końcu ruszyłem 4 litery i uruchomiłem drugi monitor...
Fajnie jest, ale... chyba WindowMaker jest zbyt stary do takich zabaw: gdy maksymalizuję okno, to otwiera się na oba ekrany. Do tego nie bardzo jest gdzie ustawić takie drobiazgi jak ekran podstawowy (domyślnie mi startują aplikacje na lewym ekranie, który chciałbym traktować jako "poboczny"), albo ustalenie by zmiana virtualdesktopów dotyczyła tylko głównego ekranu (od biedy da się to uzyskać przez atrybut "zawsze widoczny"...

Którą z PLDowych zabawek byście polecili?
Z góry uprzedzam, że bardzo nie lubię kobył typu KDE/GNOME, które nie dość że zajmują ciężkie gigabajty RAMu to co chwila coś psują (vide ostatnie afery z kwalletem)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944