On Tuesday 22 of February 2011 11:28:46 Grzegorz Pietrzak wrote:
> Mam UPSa który ma złącze USB.
> (Fideltronik-inigo - LUPUS 700)
> Wymyśliłem już, że to cholerstwo pracuje na protokole megatec i da się z
> nim dogadać ze sterownika od nut-a megatec_usb.
> Jeśli przy konfiguracji w ups.conf:
> [lupus]
>     driver = megatec_usb
>     port = auto
>     desc = LUPUS UPS
> uruchomię ten sterownik w ten sposób to:
> # megatec_usb -u root -a lupus
> Network UPS Tools - Megatec protocol driver 1.6 (2.4.3)
> Serial-over-USB transport layer 0.10
> [...]
 a sprawdz ps axu | grep megatec_usb
może uruchamia się domyślnie z prawami zwykłego użytkownika, a ten nie ma
dostępu do portu usb. chociaż było by to dziwne, takie zachowanie programu.
a może gdzieś wymuszone jest to w konfiguracji programu mecatec_usb?

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo