Witam,

No i stało się :-/ Muszę zainstalować z CRI th na serwerze, który nie ma w ogóle PS/2, tylko i wyłącznie USB. Jest to Dell T110 i niestety... w momencie odpalenia samego CRI już nie da się nic zrobić, nie reaguje na klawiaturę.
W BIOSie nie ma absolutnie ŻADNYCH ustawień dotyczących USB :-/

Jako że to serwer DELL i ma IPMI, uruchomiłem konsolę szeregową.
Niestety, chyba nie wszystko jest OK, bo nie jestem w stanie przy jej użyciu uruchomić CRI.

Zrobiłem tak (jako że odpalam z USB, to edytuję syslinux.cfg):

Wpisuję dla  to co normalnie przy CRI, a dodatkowo:
serial 1 57600 (bo w DELLu konsola jest na COM2:)

a potem w linii append dla cri:

console=ttyS0,57600n81
(próbowałem też z ttyS1)

Niestety nic to nie daje: do momentu odpalenia obrazu wszystko jest ok na konsoli lokalnej i na tej po ttyS1, natomiast później ta na ttyS1 zamiera
po pokazaniu:

zaś na lokalnej pojawia się to co powyżej a potem:

Ready.

Decompressing Linux... Parsing ELF... done.
Booting the kernel.

Kernel alive
Kernel really alive.

I tyle.
Co robię źle z tą konsolą szeregową? Da się to jakoś załatwić?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944