On Mon, 24 Oct 2011, Jacek Osiecki wrote:
> Aha, jeszcze dla uzupełnienia: dwa kernele na których się ten serwer wyłożył
> to były kolejno:
>  - 2.6.36.2 + vserver&grsec
>  - 2.6.36.4 + vserver
>
> Oba ręcznie kompilowane z gołych źródeł + patche z linux-vserver.org.
>
> "Maszyny" wirtualne wisiały dosyć dziwnie - np. podsystem z bazą mysql miał
> tak, że:
>  - działał nginx
>  - wisiał php-fpm (nginx zgłaszał timeout)
>  - mysql działał (można było wejść przez mysql-cli i zshutdownować
> [...]

Dwie rzeczy:
- zobacz znacznie świeższy kernel (np. 3.x). Dużo na korzyść w vserverach
  i ich stabilności się zmieniło tutaj,
- syslog. Jak logujesz do sysloga? Miałem taki zonk, że demony przestawały
  działać w dziwny sposób jak nie mogły się sysloga dobić, bo cośtam się z
  nim schrzaniło.
- a wogóle to watchdog twoim przyjacielem :P