W dniu 18.11.2011 23:24, Łukasz Maśko pisze:

> Dodam jeszcze coś. Mam 2 różne (co do firmy/modelu) czytniki. Pierwszy ma
> problem taki jak powyżej. Drugi - działa bez żadnego zająknięcia.
> Powtarzalność 100%
>
> Może chociaż ktoś ma pomysł, gdzie szukać problemu? W /etc/udev/rules.d już
> grzebałem (czyściłem 70-persistent-cd.rules w celu odtworzenia
> automatycznego) i nic to nie dało. A wolałbym, żeby jednak ten "felerny"
> napęd działał jak należy, bo jest szybszy od tego drugiego.

A poza tym DVD jest obsługiwane poprawnie?

Bo nie wiem czy to związane, ale ja mam problem w ogóle z obsługa DVD.
Nagrywarka jest podłączona, widoczna w systemie jako /dev/hdX, działa po
ręcznym zamontowaniu , ale nic poza tym, kde nie reaguje na pojawienie
się nowego nośnika, nawet K3B twierdzi że nie mam żadnego napędu otycznego.
Podłączyłem napęd po długim czasie nie używania i nie zagłębiałem się w
problem, ale może to coś w nowym KDE(mam th + ready + test) szwankuje.