On Sat, 31 Mar 2012, Łukasz Maśko wrote:

Przychodzi do mnie ostatnio spam o pracy "dorywczej". Teraz to już z 3-cia
wersja tego. Na razie dodałem sobie taką oto regułkę do
~/.spamassassin/user_prefs:

describe    JOBINPOLAND messages that contain jobinpoland.com
body        JOBINPOLAND /jobbinpoland\.com/i
score       JOBINPOLAND 5.0

Tylko dodawanie kolejnej 3-ki wierszy na okoliczność nowej wariacji już mi
się nie podoba. Czy można dodać kilka wierszy typu body (jak powyżej) dla
jednej etykiety? Może jakiś inny sposób? Ewentualnie może ktoś
podpowiedzieć, jaka jest składnia wyrażeń typu "or" w tym przypadku?

Właśnie, mnie też już trafia - zwłaszcza że na adresach postmaster/root itp. nie filtruję :) U mnie jest tego znacznie więcej - i część filtruję na podstawie fragmentów innych niż email (bo te się często zmieniają):

describe    NEWWEBC  messages with fake job offer
body NEWWEBC /(newweb-career\.com|careers-consult\.com|seekur\.com|jobeuractiv\.com|seekeurop\.com|ResumeDeliver has a database|jobbinpoland\.com|jobbineuropa\.com|tms-work\.com|jobinpl\.com|jobbspoland\.com|gazetapracapl\.com|jobdayseu\.com|polandjobb77\.com|It is not full time job|to stanowisko jest dla Was|do naszej ekipy dla administracyjnej pracy|dla fachowego wzrostu i kariery|Delete Spaces In Email Address|trakcie tworzenia nowej sieci przedstawicieli|pracy jest przetwarzanie)/i
score       NEWWEBC  20.0

Niestety złodzieje nadal ostro walczą szukając słupów, zmieniają maile, poprawiają treści... ale powyższe póki co wyłapuje 100% syfu.

Szkoda że nie ma jakiejś lepszej metody na wycięcie tego g*

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944