Generalnie moim zdaniem repakietacja w PLD jest trafiona (zazwyczaj mam niezgodność sum kontrolnych czy czegokolwiek innego). Ta wersja: php-common-*/5.3.19-2.x86_64/* na moich serwerach działa bez problemu. Proponuję w pliku *//etc/poldek/repos.d/pld-archive.conf/* zmienić *auto=yes***i wten sposób powrócić do wcześniejszych wersji ;-)

ps. ale php.ini Ci się pewnie nie zmieniło (ew. rpmnew, rpmsave itd.).

Grzegorz
Witam,

próba aktualizacji PHP z wersji 5.2.11-1 do 5.2.17-26 zakończyła się niepowodzeniem. Próbowałem zatem przywrócić poprzednie wersje pakietów z kopii wykonanych przez RPM-a. Niestety podczas przywracania php-common pojawia się komunikat:

error: unpacking of archive failed on file /etc/php/php.ini;50f4f706: cpio: File digest mismatch

Spotkaliście się z podobną sytuacją ? Da się temu zaradzić ?

Pozdro
lord_Niedzwiedz