Hej,

od lat sobie radzę z „wirtualkami” na podstawie linux-vserver.org.
Niestety projekt już od jakiegoś czasu jest martwy - najnowszy obsługiwany
kernel to 4.9.312, czyli niemal sprzed roku.

Tylko… co zamiast tego? Bardzo mi odpowiada koncept „wirtualnych maszyn” gdzie
na każdej mam dowolny zestaw pakietów, osobnego poldka, tam gdzie trzeba mam
nawet inną dystrybucję. Niby jest docker, ale to jest chyba bardziej do
pojedynczych aplikacji niż do całych systemów? Poza tym jak jest z ustalaniem
dostępnych zasobów - przydzielanie procesorów, pamięci itd?

Jakieś inne propozycje?

Pozdrawiam,
—
Jacek