zainstalowalem sobie pld 1.0 i nawet go czesto uzywam na zmiane z mdk. chcialem zastapic starego kernela nowym z plusra, ale po zainstalowaniu i zrestartowaniu pojawia sie taki oto komonikat:

VFS: Cannot open root device "30a" or 03:0a
Please append o correct "root=" boot option
kernel panic :VFS: Unable to mount root fs on 30a

a chwile puzniej pojawia sie jeszcze to pod spodem

suprius 8259A interrupt: IRQ7

moje pytanie jest nastepujace: czy jest ktos w stanie mi wyjasnic co to oznacza? i jak to naprawic bez reinstalacji systemu? kiedys mielem podobny problem tyle tylko, ze mialem partycje na reuserfs i myslalem, brakuje mi czegos by uruchomic nowy kernel (by zainstalowac nowy kernel 2.4.21 musialem recznie usunac pakiet reiserfs_cos_ tam.rpm)

pozdrawiam raaf

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy