Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 08 of
December 2003 19:40, Piotr Skwarna typed:

> zaloguj sie po ssh i telnet localhost 4000

Ale Wy kombinujecie... Można spokojnie ustawić jakie adresy ma bindować
mldonkey przy nasłuchiwaniu zarówno połączen telnetowskich, http jak i gui.
Najłatwiej jest to zrobić odpalając gui na localhoscie, potem
File -> Settings -> Client -> Ports. Ustaw sobie na adres LANowski i potem
łącz sie na ten adres z zewnątrz.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://troll.one.pl/?gallery

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym