Użytkownik Michał Raś napisał:

Jak podłączyć jave do mozilly

mozilla 1.5 pl zainstalowana poldkiem
java siciagnieta z Sun Microsysttems a dokładniej ta j2re-1_4_2_03-linux-i586-rpm.bin
zgodzilem sie z licencją odpaliłem rpm zainstalowała się java jak zauwazyłem do /usr/java/j2re1.4.2_03
ale jak to zrobić by mozailla ją zauważyła?

--
Pozdrawiam | Michał Raś | Czysto logiczne rozumowanie nie da nam rasiu (at) tlen.pl | żadnej wiedzy o realnym świecie...
gg: 191559 |

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
        http://pld-linux.org/FAQ/

Jakoś tak
ln -s /usr/java/j2re1.4.2_03/bin/java /bin/java

ewentualnie jeszcze dodaj do /etc/profile

   JAVADIR=/usr/java/j2re1.4.2_03
   PATH=$JAVADIR/bin:$PATH
   MANPATH=$JAVADIR/man:$MANPATH
   CLASSPATH=$JAVADIR/lib
   LD_LIBRARY_PATH=$JAVADIR/lib:$LD_LIBRARY_PATH
export PATH MANPATH CLASSPATH LD_LIBRARY_PATH

Odpowiedź listem elektroniczym