Użytkownik Paweł Żurowski napisał:

W liście z pią, 26-12-2003, godz. 03:55, WieslawKierbedz pisze:

Znalazłem jeszcze jeden kłopot.
Kiedy uruchamiam ze splash=silent, to na konsolach brak okna tekstu - zostaje tylko obszar progressbar, ale nic nie można zobaczyć.
Tylko console 0 jest używalna (ew. te, dla których nie włączam splash'a).
?? kernel używa silent dla wszystkich konsoli.

F2/Esc dziala?

pozdrawiam
-pawel

No właśnie nie.
Wygląda to tak, jakby splash -s -u podawał tylko do kernela komendę, a ten na podstawie /proc/cmdline zawsze, kiedy znajdzie tam silent=splash ustawiał mi nie okno dla tekstu, ale ten mały, wydłużony prostokąt na progressbar.
I to zarówno odpalany z init jak i uruchamiany ręcznie - zostawiłem jedną konsolę bez splash'a i uruchomiłem na niej
komendą - ten sam rezultat - brak okna tekstu.
Zrobiłem strace splash -s -u -na systemie bez silent i z włączonym i są one identyczne.
Plik konfiguracyjny czyta, bo przy ręcznym uruchamianiu można zmienić ustawienia koloru, ale tx, ty, tw i th są ignorowane.

Na console 0, która nie jest podana w BOOT_SPLASH_CONSOLES przelatuje cała animacja (progressbar) i po wciśnięciu dowolnego guziora pojawia się okno tekstu. Na tych ustawionych nie bezpośrednio przez kernel i initrd, ale przez splash.bin wygląda to tak, jakby czekały na animację.
Komendy w nich działają (zalogowałem się po omacku), tylko nie mają jak wyświetlić tekstu.

Niestety zawartości cmdline nie da się zmienić w locie.
Więc nie mogę sprawdzić więcej.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; [EMAIL PROTECTED]

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym