Użytkownik Tomasz Wittner napisał:
Dnia Monday 29 of December 2003 10:37, Frazir napisał:

Witam

Mam maly problem chce zbudowac se qmaila z CVS'u wiec robie tak

sobie - trzymajmy poziom ...

 1. export CVSROOT=":pserver:[EMAIL PROTECTED]:/cvsroot"
I teraz pytanie musze ciagle to dawac nie a sie jakos tego zautomatyzowac

Nie, i nic nie trzeba automatyzować.

?? 2. mkdir -p rpm/{SPECS,RPMS,SRPMS,BUILD,SOURCES}

Raz wystarczy.

3. touch .cvspass

cvs -d:pserver:[EMAIL PROTECTED]:/cvsroot login (nacisnąć ENTER, jak zapyta się o hasło). Potem nigdy więcej "touch"

 4. cd rpm
 5. cvs get SPECS/builder

cvs co SPECS i jak zacznie ściągać to "dać" CTRL+C cvs co SOURCES i jak zacznie ściągać to "dać" CTRL+C chodzi o to, żeby mieć w SOURCES i SPECS katalog CVS, a w nim plik Root /rpm/SPECS]$ cat CVS/Root
cat: CVS/Root: Nie ma takiego pliku ani katalogu
Wiec wszedlem do do CVS i dalem cat Root wyswietlilo to co ponizej ;-)
:pserver:[EMAIL PROTECTED]:/cvsroot
wtedy nie potrzebne Ci będzie ustawianie pkt. 1.
cd SPECS
cvs up builder
cvs up qmail.spec
./builder qmail.spec
[i tu nawet nie chce mi się wspominać ile problemów może Cię spotkać ;-) ]

 6. cvs get SOURCES/00_version
 7. cvs up SPECS/qmail*

No i wreszcie zabieram sie i o to co mi wyskakuje...

./builder qmail.spec
warning: No cvs access defined - using local .spec file
cvs update: CVSROOT is set but empty!  Make sure that the
cvs update: specification of CVSROOT is valid, either via the
cvs update: `-d' option, the CVSROOT environment variable, or the
cvs [update aborted]: CVS/Root file (if any).
Error: spec file not stored in CVS repo.

I prawidłowo ;-)

no i znow ./builder tym razem tylko
# cvs up builder
# cvs up qmail.spec
U qmail.spec
# ./builder qmail.spec
# $Revision: 1.124 $, $Date: 2003/12/17 23:11:05 $
qmail.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu
qmail.spec: Nie ma takiego pliku ani katalogu
Error: package build failed. (no more info)

HELP :(

Coś Pan za bardzo cuduje ;-). Jakby mój opis "nie zadziałał" to gorąco polecam lekturę dołu strony (co nie znaczy, że reszta lektury jest mniej pasjonująca):
http://www.baseciq.org/linux/slack2pld
To ja poczytam dzis wieczorkiem ;-)

Pozdrawiam,
Pozdrawiam

--
Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym