ustawienia monitora hmm
w XF86Config duzo na ten temat nie mam
Section "Monitor"
   Identifier  "BENQ"
   HorizSync   30 - 72.0
   VertRefresh 50-120
EndSection
a te cyfry wziołem z instrukcji

co do rozszezen to zastanawia mnie po to jest

glx - możesz tłumaczyć jak np. gl dla x ;) - przyjmijmy, że to po prostu obsługa 3D dri - direct rendering interface - dla nvidia to nie chodzi

a v4l ? to jest u ciebie

Popróbuj też opcji ładowania nvidia.o w modules.conf.
modinfo nvidia powinno podpowiedzieć
WK

zanim to dopisze chcialbym to pojac

[EMAIL PROTECTED] TrueType]# modinfo nvidia
filename:    /lib/modules/2.4.25-0.1/misc/nvidia.o.gz
author:      <none>
license:     "NVIDIA"
parm:        silence_nvidia_output int
parm:        NVreg_VideoMemoryTypeOverride int
parm:        NVreg_EnableVia4x int

Ja używam tego ^^^ NVreg_EnableVia4x=1 - bo mam via i agp 4x.

a jak tego uzyc?

bo samo
[EMAIL PROTECTED] TrueType]# modprobe nvidia
Warning: loading /lib/modules/2.4.25-0.1/misc/nvidia.o.gz will taint the kernel: non-GPL license - NVIDIA
See http://www.tux.org/lkml/#export-tainted for information about tainted modules
Module nvidia loaded, with warnings

jak rozumiem sie o cos pluje

Nie - powiadamia cię, że toto nie ma licencji GPL.

uff a juz myslalem ze znow cos zle :)

Próbuj - wprawdzie wnisków nie ma (sam też nie wiem co ci tam szwankuje macam tylko), ale mój config ślę.
dzieki zabieram sie do porownan co mi nie tak ale sadze ze to nie w tym problem caly czas bo przeciez gdyby konfig byl zly to Alt+BS by nadal dzialalo i moglbym wrocic do shella a dziala tylko C+A+Del :(

Pozmieniaj ustawienia monitora.
przemysle to :)

-- pozdrawiam -- .: Michał Raś - [rasiu] - rasiu[at]tlen.pl .: PLD Linux (Ac) Linux 2.4.24 athlon

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym