Witam listowiczów,
Problem raczej nie związany wyłaćznie z PLD, ale występujący i tutaj...
System BSK Online od niedawna działa (a raczeju usiłuje) z mozillą i Javą. Do tej pory działało mi wyłącznie w netszkapie.

Problem jest następujący: Nie mogę podpisać przelewu, bo marudzi mi że nie mam jakiegoś komponentu. PRoblemem może być albo java (mod netszkapą chodzi), albo jakieś ustawienie policy managera javym albo coś w mozilli.
Używam mozill z AC i IBM Java 1.4.1. Problem pojawia się na wersji 1.3.1 także. Próbowałem sunowskiej javki, ale źle reagowała na mozille skompilowaną gcc3 :-)

Wątek jawy i systemu BSK się już pojawiał na tej liście więc wiem, że przynjamniej niektórzy listowicze już z tym walczyli...

marcinek

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy