Witam!
Nie wiem gdzie to zglosic (moze na przyszlosc mi powie ktos? Szukalem na stronie PLD odnosnika do strony na ktorej sie zglaszalo bledy ale nie znalazlem. Istnieje jeszcze w ogole?), wiec moze tu sie ktos znajdzie kogo to zainteresuje. Proba budowy imgSeek konczy sie tak:
+ exit 0
Requires: python-modules >= 2.2.0 python-PyQt >= 3.4
Processing files: imgSeek-devel-0.8.2-1
błąd: File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.py
Requires: imgSeek = 0.8.2

RPM build errors: File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.pyc File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.so File must begin with "/": %{py_sitedir}/imgSeekLib/*.py Error: package build failed. (no more info)

Czyli jak na moje oko blad w specu (probowalem naprawic, ale cos mi nie idzie), bo kompilacja przebiegla pomyslnie i jak samodzielnie kompiluje to imgSeek dziala.
--
Amen
|3 0 $ |< ! < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,