Adam Jurkiewicz wrote:
Dnia czwartek 01 kwiecień 2004 17:03, Andrzej Zawadzki napisał:

Witam.
Czy jest możliwość w połączeniu point-to-point permanentna kompresja
pakietów (coś jak w PPP)?

Oto coś, co dostałem od znajomka - autorstwa Sergiusza
| Sergiusz Rozanski | e-mail [EMAIL PROTECTED] Mam nadzieję, że się nie obrazi, że przytaczam tu jego info jako pomoc dla innych.

[ciach]

Znalazłem to już gdzieś w necie - bardzo fajne!
Tylko niestety nie dla mnie.

Ja mam spięte na stałe w centrali oba termianale ISDN i wcale nie muszę (a nawet nie mogę kanał D wyłączony) dzwonić (dzięki temu łącze jest kompletnie poza systemem bilingowym i mam ryczałt 8-) )
Łącze jest zestawione permanentnie.
Jak dzwoniłem do Netii w Gdańsku to koleś nie słyszał żeby ktoś to robił na linuksie z modemami wew. (podobno pare banków tak łaczy swoje oddziały aly tylko na zykselach zewnętrznych - chciał nawet żebym mu powiedział jak już zrobię bo chce tak sobie w domu zrobić ;-)
Fajna namiastka "drutu" - tylko troszkę wolna...
W Niemczech, gdzie ISDN jest bardzo popularny często stosują leasdline (semi-permanent) - jest nawet, krótki opis w isdn4linux.

Tak czy inaczej dzięki. Czytam o vtunie bo PPP nie mam.

--
Andrzej Zawadzki

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym