W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 04/10/2004 12:10 AM:
Kabelki??? Kabelki do czego ??? Do sieci??? Korzystam dokładnie z tego samego kabelka, który wykorzystuje do aktulanego połączenia. Właściwie, to po prostu przekładam kabelek z karty na PCI do tej wbudowanej....

A te karty się między sobą jakoś nie żrą?

A twoj operator przypadkiem nie "wycina" nieznanych kart? W mojej sieci jak zmieniasz karte, to musisz dzwonic do centrali, zeby ja "aktywowali" (brr! Straszne slowo:/)

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,