On Fri, May 14, 2004 at 12:29:10AM +0200, qwiat wrote:
> Mała prośba - nie wiem co wysłać w mailu na listę dyskusyjną PLD żeby
> się zapisać. Strona WWW nie żyje więc dlatego pytam tutaj.
wyslij maila pod adres [EMAIL PROTECTED]
tresc dowolna ;)

ja bym chetnie sie z koleji dowiedział jak się z listy _wypisać_ :/
(biorąc pod uwagę że nie mam mozliwości wysyłania maili spod adresu na
jaki jestem zapisany)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: [EMAIL PROTECTED]    e-mail: [EMAIL PROTECTED]

http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy