[EMAIL PROTECTED] wrote:
On Fri, 21 May 2004, Krzysztof Malisiewicz wrote:

Adam Gapiński wrote:

Nic to nie da. Robisz Ctrl-Alt-F1 i logujesz się. Uruchamiasz np mc i jest kaszana. Restart console i jest OK, ale wystarczy, że przełącze się na chwilę na X (Alt-F9) i po powrocie na pierwszy tty znów kaszana :(

Dodam ze dzieje sie to tylko na komputerku na ktorym instalowalem
system kilka dni temu, na wlasnym sprzecie gdzie tez mam Ac wszystko jest ok

i o co tu chodzi?

A taki sam sprzęt? Może po prostu jedne drivery psują bardziej od drugich?

na obu chipset Via, i karty nvidii ( u mnie RivaTNT na psujacym sie GeForce 4)

-- pozdrawiam Krzysiek Malisiewicz

najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym