Właśnie przeszedłem instalacje AC na maszynce TC-2120 HP server
wyposarzonej w kontroler SCSI Adaptec AIC-3860Q oraz dysk SCSI HP.

Instalator wykrył sprzęt prawidłowo i bezboleśnie zainstalował system.
Jednak po zbootowaniu i instalacji sterowników z initrd (scsi_mod,
sd_mod, jbd, mbcache, ext3) dostaję kernel panic:

Can not open root device "803" or unknown-block(8,3)
Please append correct root=....
Kernel panic: Unable to mount root fs on unknown-block(8,3)

Czy z initrd nie powinien być instalowany sterownik do kontrolera SCSI?

Co ciekawe, włożyłem do tego samego kompa dysk ide z działającym PLD.
Zbootowałem i dostałem ten sam błąd (devise "303 or unknown-block(3,3)).

O czym zapomniałem ?

Pozdr,
Radosław Kintzi

najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym