Adam Jurkiewicz napisał(a):

Dnia środa 02 czerwiec 2004 14:42, Wieslaw Kierbedz napisał:

Czym się taki zestaw obsługuje/steruje.
Np. jeden obraz podzielony na 8 monitorów i następne 8 monitorów i na
każdym co innego.

Jeśli cię interesuje, to zapraszam do Empiku na Marszałkowską w Warszawie,
tam stoi ściana graficzna, ale zarządzana przez ciekawą maszynkę z 6 prockami Motorola 6800 bodajże (jak w Amidze 500) na pokładzie.
Ciut się pochwalę : osobiście je powieszałem ... :-) /koniec powchał
Bardzo fajne - poza tym są jeszcze do kupienia karty SVGA na PCI 4 MB RAM
z max. 8 wyjściami SVGA z każdej karty. Ale jedna taka karta potrafi kosztować około 2 tys. pln netto

A jakie to karty i gdzie ich szukać, bo jedyne, co znalazłem, to Matroksy z 4 głowicami za 3100 i więcej.

- natomiast są drivery pod Linuxa - ja działałem na Debianie z tym trzy lata temu na jądrze 2.2.X - działało ....
Można było zrobić taki pulpit 5000x4000 pixeli.
Jakby co, mogę dać kontakt do człowieka, który ciągle tam się tym zajmuje.

A poproszę, chociaż ostatecznie, chyba to będzie 6xPCI, 1xAGP i wbudowana w płytę grafika (o ile nie rozłoży AGP).
Dziękuję
WK

najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym