Użytkownik Jan Meizner napisał:

On Sun, 13 Jun 2004, Zachary wrote:

Czy ktos moglby mnie oswiecic i powiedziec jak sie wypisac z tej wlasnie listy?

Chem...ja dla odmiany poddam tą kwestię pod dyskusję. Ma ktoś może pomysł czy dało by się jakoś gdzieś napisać (np. na dole postów) takie informacje jak to gdzie się wypisać, albo coś. Wiem doskonale, że to jest w nagłówkach (a u mnie w pine to się nawet wyświetla jako "list management informations"), ale wyraźnie wielu ludzi tego nie widzi. Potem są posty takie jak ten i ZTCP to nie pierwszy post z pytaniem "Jak się wypisać?".

Jak ktoś chciałby się (na temat!) wypowiedzieć to zapraszam.

Pozdrawiam
Jan Meizner
[EMAIL PROTECTED]

PS. Robie CC: na discuss, bo jak ktoś by się chciał wypowiadać to to chyba lepsze miejsce niż pld-users-pl .

Nie wystarczy?
Poza tym, to chyba nie takie straszne pytanie?
Chociaż faktycznie trochę "niekonieczne".

-- Wiesław Kierbedź

najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym