W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004 07:15 PM:
moge dac miejsce, ale bez mozliwosci zalozenia konta - czytaj: musialbys wyslac mi, a ja bym wrzucil na serwer)

Dzieki-juz sie ktos zglosil. Musze sie tylko jeszcze dogadac troszke i jak dobrze pojdzie jeszcze dzisiaj pokaze co zrobilem

ps. zrob cos podobnego na czarnym lub ogolnie ciemnym tle ;)
A co ty masz depresje:)? Bedzie wersja z kanalem alfa, wiec kazdy sobie zrobi jakie chce tlo, jak mu nie beda pasowaly moje propozycje (obiecuje sie postarac zeby nie byly takie jaskrawe...chociaz takie tez sie pewnie znajdzie:)).

--
Amen