Boski Cinek wrote:
W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/02/2004 07:28 PM:

chroot /mnt/hdb1 /bin/sh !

# chroot /mnt/hdb1 /bin/sh chroot: cannot execute /bin/sh: Permission denied

Podmontowanie nie ma czasem noexec? Albo coÅ w Ra masz spsute/zmienione.

osobiscie nie mam ati, ale na stronie z driverami pisze ze dzialaja tylko z
xfree w wersji do 4.3

[CIACH}

No wiem, ale cos mi sie o uszy obilo, ze byli tacy co uruchomili. Poza tym, teraz wiele osob uzywa X11R6.7 wiec cos chyba musi dac sie zrobic (w koncu nie tylko ja mam Radeona)

UÅywaj OpenSourceowego drivera radeon z paczek X11. W 2d nie zauwaÅysz rÃÅnicy (moÅe coÅ z tv-out lub dual-head), ale 3d u mnie teÅ Åadnie Åmiga. Firegl mi segfaultowaÅ przy Åadowaniu moduÅu glx.

podobnie sie dzieje pewnie z X.org

Oby nie

MoÅliwe, Åe tak.

--