W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 07/10/2004
[CIACH]
a na rozdzielacz nie mam kasy.

Hm. To chyba jakieś 5 zł jest?

Powaznie? A ja myslalem, ze to jakies 80zl kosztuje:/. Bede musial w takim ukladzie poszukac.

Masz może gniazdo na płycie do
podłączenia dodatkowych portów?
Bo ja mam zbędnego śledzia na 2xusb.

Nie mam, a zreszta i tak niewarte by to bylo zachodu. W kazdym razie wielkie dzieki za propozycje.

Tylko z przejściówki coś dziwnego jednak wychodzi (czyt. nie dokładnie to samo masz z ps/2, co z usb).

Ale w takim ukladzie, dlaczego *bez przelaczania/dotykania sprzetu* chodzi dobrze pod Ra?

Pamiętam, że na Twoim Ra było ok., ale może jednak poeksperymentuj z protokołami - jeżeli kernel w ogóle jakoś to czyta, to nie widzę innego sposobu.

IMO to nie problem protokolow. Na tych samych pod Ra dziala. Obstawiam raczej kernel. Nic to-bede sie musial za ta przejsciowka chyba rozejrzec jednak:/.

Pytanie tylko jak?

Chyba nikt już nie ma pomysłu. - Szukaj :b.

Bede i znajde. A jak juz znajde to jaka satysfakcja:-).

A w bios'ie masz to acpi włączone?

Niestety nie mam zadnych opcji w BIOSie zwiazanych z ACPI. Ale chyba musi byc, bo pamietam, ze w Windows (XP chyba) po nacisnieciu guzika zasilania sie ladnie wszystko zamykalo (do tego chyba ACPI jest niezbedne). Na razie lece na apm, ale chetnie bym ujarzmil to ACPI.

Pozdrawiam
BC