Pewnie że szkoda czasu/łącza - jeśli tylko masz tam CDROM to instaluj z
RescueCD...

Ja wczoraj poległem :(, użyłem instalatora z Rescue i po reboocie kernel wpada w panike. rozumiem ze to chodzi o źle wygenerowany initrd. No to chcialem wygenerowac poleceniem geninitrd initrd-2.6.5-1 a on mi odpisał że /lib/modules/initrd to nie katalog czy jakoś tak :).

A tak w tym temacie tylko z innej strony.Instalator http://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/ nie działa, po sciagnieciu poldek.tar.gz płacze że nie może usunąć pliku jakiegoś (instalacja przez neta). Mam wrażenie, że jedyny i bezbolesny instalator posiada livecd.
Czy ktoś zna sposób dla zwykłego szaraczka na zainstalowanie z kernelem 2.6 ?
Pozdrawiam