Michal Lubecki wrote:
Witaj Robert

W Twoim liÅcie datowanym 29 lipca 2004 (20:07:59) moÅna przeczytaÄ:

RÅ> Dnia czwartek, 29 lipca 2004 12:03, SÅawomir KawaÅa napisaÅ:

Ja to bym chciaÅ jeszcze kubeczek z logo ;P

A ja naklejke na laptopa zamiast logo windowsa :/

RÅ> PaczkÄ prezerwatyw z logo PLD bierÄ od razu ;)

JakoÅ prezerwatywy i bociek Åle mi siÄ kojarzÄ :D

Prezerwatywy z bocianem na pudeÅku? Brzmi kuszÄco. :D
Takie dla maÅÅeÅstw (te, ktÃre leÅÄ w kioskach to chyba tylko do uÅytku w domach publicznych, choÄ tam teÅ raczej nie majÄ takich paÅ jak na opakowaniu (; )

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr CÅapa