Dnia czwartek, 29 lipca 2004 23:52, MichaÅ Åukaszek napisaÅ:
> [...]
uÅywa
> siÄ kill, to nie zdÄÅy uaktualniÄ zawartoÅci pliku files.ini i stÄd moÅliwa
> utrata fragmentÃw - caÅkiem logiczne.
> Jako, Åe w PLD do tych celÃw uÅywamy skryptÃw z init.d, ktÃre korzystajÄ z
> pliku functions, problem wydaje siÄ byÄ spowodowany napisaniem funkcji
> killproc w tymÅe pliku.
> O ile dobrze zrozumiaÅem jej dziaÅanie (doÅÄ pobieÅnie to przeglÄdaÅem),
przy
> wykonaniu mldonkey stop odpala siÄ wÅaÅnie ta funkcja i daje kill -TERM.
Ale,
> juÅ 0,1 s (100000 Âs) pÃÅniej daje kill -KILL. Wydaje mi siÄ, Åe (o ile jest
> jak piszÄ) 0,1 s to zdecydowanie za maÅo na to, Åeby mldonkey pozapisywaÅ te
> wszystkie informacje dot. plikÃw i stÄd utrata fragmentÃw.
> Czy ktoÅ to moÅe potwierdziÄ (bÄdÅ wrÄcz przeciwnie)?

Chyba cos takiego byÅo, nie pamietam juz, ale niedÅugo zaczne uzywaÄ mldonkeya
i sie zobaczy.
PrzyjrzÄ siÄ temu jak wrÃcÄ z wakacji, za jakieÅ 2-3 tygodnie.
Na razie zmieÅ tak aby dawaÅ po wiÄkszym czasie (np 1 sek) i sprawdz czy cos
sie zmieniÅo.
Szczerze mÃwiÄc nie wiem jak to teraz na szybko elegancko rozwiÄzaÄ.