Dnia 2 sierpnia 2004 o godzinie 07:17:44 z adresu [EMAIL PROTECTED],
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

M> Z przyczyn technicznym nie pociągnę z netu dystrybucji - albo sobie ściągnę w
M> robocie iso albo mogę zapomnieć.  Nie każdy ma w domu sieć 1MB/sek.

M> Miesiu

A kto ci broni ściągnąć w robocie tylko nowsze pakiety ? No w
drastycznym przypadku możesz wszystkie pakiety jak leci. Będziesz miał
prawie to samo co na iso. Nie wystartuje z płytki i takie tam, ale do
aktualizacji systemu będzie jak znalazł ;)

--
Pozdrowienia,
milley