[EMAIL PROTECTED] wrote:
>A ktory system plikow podczas startu potrafia sie sam naprawiac??
Teoretycznie każdy system plików sprawdza podczas startu kronikę w poszukiwaniu oznak
nieprawidłowego zamknięcia (odmontowania). Jakby co, to robi fs check i powinien się
naprawić. Najwięcej korzystałem z ext3, więc nigdy jeszcze nie straciłem żadnych
danych i wolałbym żeby tak zostało :) Podczas moich krótkich doświadczeń stwierdziłem,
że JFS ma jakieś problemy ze sprawdzaniem się przy starcie. Rzecz w tym, że system nie
dochodził do momentu sprawdzenia fs'a. Wcześniej wyrzucał kernel panic i wrzucało się
PLD Live CD, a potem "fsck.jfs -f". Dlatego ten fs nie przypadł mi do gustu :)

Jazzman