Hmmmm.... Mam dwa glupie pytania:
1) czy mini ISO rozni sie czyms jeszcze od ISO oprocz tego, ze jest tam
mniej pakietow?

Tak. MINI to gotowy zestaw podstawowych pakietow, ktory mozna sobie wypalic na mini CD i nosic w portfelu ;-)

2) kiedy planujecie wypuscic nowe ISO (wiem, ze sie powtarzam, ale teraz
akurat bardzo jest mi potrzebne, bo padl mi dysk na maszynie off-line)?

Ciezko mi powiedziec bo to nie ja generuje ISOs. MINI juz wrzucilem pod link ktory podalem wczesniej, musi narazie wystarczyc :-) Natomiast nim bedzie wygenerowane RC1, to musza zostac zakonczone porzadki w pakietach, a ja musze poprawic bootdisk_pcmcia (bo juz wiem ze nie dziala) i kilka drobiazgow w instalatorze.

M.