On Thu, 16 September 2004 17:47:24 +0200, Darek wrote:

> jest jakiś mało skomplikowany sposób na instalacje wszystkiego ?

Kurcze, po co się tak zawziąłeś? ;-) Po co Ci wszystko?

> w pliku poldek.conf dałem (oczywiście wcześniej montuje naped cd)
> source = /mnt/cdrom/RPMS/

Zajrzyj do katalogu '/usr/share/doc/poldek-x.xx.x/'.
Są tam przykładowe pliki poldek.conf.

> mimo tego poldek usilnie łączy sie z serwerem ftp.

Jak wyżej.

> Instrukcje instalacji PLD czytałem ale...i tak nie daje sobie rady :(
> do tej pory używałem aurox'a ale pld live oraz rescue na tyle spodobał
> mi sie , że chce przeemigrować :) Poza tym praca w shellu daje wiecej
> satysfakcji.

W Auroksie też jest shell - też możesz mieć satysfakcję.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                              Nic mnie tak nie relaksuje jak