Witam
Uzywa ktos z Was w/w modułów ? Chodzi mi o wspolprace z mysql przede wszystkim, nie znam pgsql'a wcale. W opisnie do pam-pam_sql jest napisane, ze pam-pam_mysql nie dziala... (tak, wiem, najprosciej sprawdzic, ale najpierw chce przeczytac o doswiadczeniach innych ;) ) a zalezaloby mi na kodowaniu hasel, najlepiej md5 (w dokach do pam-sql pisza ze tam trzeba przechowywac hasla jako nie zakodowany tekst). W sumie pam_*sql sporo ulatwilby jesli chodzi o zarzadzanie serwerem...

Jakie macie doswiadczenia z uzywaniem tego typu autoryzacji ?

        MySZ
--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net