W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 09/21/2004 07:48 PM:
Wiec jakie Åwiadectwo wystawia o mnie to, ze moim programem do obÅugi poczty jest Outlook, a systemem ktÃry uÅywam na codzien na jednym z moich komputerÃw jest Windows XP ? Na drugim mam Mandrake a na trzecim PLD czy to tez wystawia mi jakieÅ Åwiadectwo ?? Ludzie, czy wyÅcie totalnie powariowali ?? Czy teraz uÅytkownik Windowsa=Lamer, uÅytkownik Outlooka = Lamer, uÅytkownik Mandrake=Lamer, uÅytkownik Slackware=Debil ?? PomyÅlcie co wy wogÃle mÃwicie !!

Calkowicie sie z toba zgadzam. Trzeba bylo ich zignorowac, bo sie teraz zacznie jakas glupia dyskusja. Poki mi nikt nie kaze uzywac Outlooka, to mnie nie obchodzi czego inni uzywaja. Oczywiscie jezeli maja jakos tego Outlooka skonfigurowanego (vide znienawidzony top posting). Ze swojej strony moge doradzac, przekonywac i dziwic sie, ze ktos chce uzywac, _w mojej opini_, tak dziurawego scierwa jak Outlook. Natomiast jezeli jest to czyjs swiadomy przemyslany wybor i nie przeszkadza mu caly pakiet wad jakie przynosi ze soba ten, czy jakikolwiek inny program, tudziez system, to niech sobie uzywa. Sam chce miec wybor, wiec inni tez go powinni miec. Jezeli trzeba z kims walczyc to z producentem i jego "zagrywami", a nie z samymi programami. Gdyby ktos wyslal list w HTMLu, albo jeszcze lepiej w *.doc to bym sie naprawde mocno zdenerwowal i pewnie mu nawrzucal, ale tak....przeciez napisales ten list zgodnie ze "standardem" przesylania emaili, wiec o co chodzi?

--
Amen