Wlasnie przed chwila skasowalem troche waznych plikow.

Proboje je odzyskach. W tej chwili sytuacja wyglada tak.
Pliki byly na hda5. Jest to partycja Auroksa. Typ ext3. W tej chwili
korzystam z PLD. hda5 wlasciwie od razu po kasowaniu zostal odmontowany. W
PLD odnalazlem pakiet recovery, ale nie odnajduje on zadnych plikow z
zadanego okresu. W pewnym momencie zamontowalem hda5 ponownie, bo nie bylem
pewien czy na pewno skasowalem plik, czy mi sie tylko tak zdawalo. Prbowalem
tez mc, ale jakos nie chcial zrobic 'cd /#undel:hda5'.
Macie jeszcze jakies idee? Google duzo wiecej nie pokazuje.

Wiem, trzeba robic bacupy, ale to nie byly moje dane.
--
  Wawrzyniec Niewodniczański    E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN                WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/