Witam,
zostalem poproszony by znajomemu zainstalowac gnu/linuxa. Prosty wybor
PLD, z ktorego korzystam, z ktorego jestem zadowolony. Postanowilem
caly proces przeprowadzic za pomoca "bootdisk_net.img", jak to mam w
zwyczaju;) no i tu pojawil sie problem.
Na sprzecie Celeron 1.7ghz(jak rozumiem, architektura i686), podczas
instalacji pakietow, poldek informuje mnie, ze : ""... intended for i686
architecture". I tak z kazda paczuszka.
Profilaktycznie wrzucielm jeszcze instalke dla i386, ale i tym razem
pojawial sie "stosowny" komunikat. Co mnie calkowicie rozbilo.
Moze mnie ktos nakierowac co sie dzieje, jak tu zaradzic ?

Dla scislosci, dyskietki instalacyjne sciagalem z :
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/2.0/PLD/i686/PLD/images/
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/images/

p.s. dla informacji, w miejscu wyboru pakietow znajduje sie BDFLUSH,
ktorego w poldku nie ma.

pozdrawiam.