Sebastian Pasikowski wrote:
On Thu, Sep 09, 2004 at 12:09:12AM +0200, jerzy szczudłowski wrote:

Najsampierw nie zapisałem się do komitetu kolejkowego, bo stwierdziłem,
że pewnie będą z tym same problemy (głosowania, samowolna zmiana logo
a następnie rzucanie mięchem na listach dyskusyjnych :P), ale dziś
stwierdziłem, że może to nie taki głupi pomysł. Tak więc, jeżeli ktoś
chce zrezygnować, to mogę wziąć jedną albo dwie (jak to porządne
urządzenie).

Podepnę się pod kolegę, jedną sztukę przygarnę również.

Chesz jeszcze te smycze ?
 19,60 w sumie za 1 smycz (smycz 14 przesylka 4,40(priorytet polecony) 1 zl koperta) + 14 zl za kazda nastepna smycz
jesli chcesz to podeslij adres a ja podesle Ci nr konta na ktory cza wplacic kase

--
  Pozdrawiam, Marek Wojtaszek  a.k.a. speedo
      homepage: http://www.speeedo.net.pl