W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/22/2004 10:08 PM:
A F 0.10.1 jak rozumiem też w specach znajdę.

Dobrze rozumiesz. Tylko po co, jak w ac-ready lezy paczka?

Hmmm...a ja zawsze cenilem PLD za uporzadkowanie i rozdrobnienie (chociaz wiadomo-glupie wpadki tu sie czasami zdarzaja)

Chodziło mi bardziej o strukturę projektu, w D. wiadomostable, testing i
unstable.

Nie jestem zadnym specem, ale postaram sie odpowiedziec.
W PLD: ac, ac-ready ac-test - "+-" odpowiedniki. A do tego masz CVS z ktorego mozna naprawde wiele fajnych rzeczy wydusic. I jeszcze *-supported, *-security. Zreszta zajrzyj do swojego /etc/poldek.conf

W PLD Ra takie nie za bardzo stable (a właściwie secure), Ac jak
rozumiem odpowiednik testingu, ac-ready=?

Dobrze rozumiesz. Ra to taki Woody (? Chodzi o ta stabilna wersje), a Ac to niby Sid. W praktyce i tak juz chyba wiekszosc uzywa tego co ma byc PLD 2.0 (Ac) - na razie ciagle oznaczone 1.99:).
ac-ready itd. to rozne zrodla paczek dla PLD. To co jest w ready przeszlo wstepne testy (lezalo w test), a to co w main powinno byc przetestowane i na pewno dzialac. Jak zle mowie, to nie bijcie.

a później i tak okazuje się, że
wszystko trzeba ze specy ciągnąć :-).

E tam, nieprawda. Ale ze specy sie buduje, jak sie chce miec super nowe wersje, albo paczke z wlasnymi opcjami:). Ja mam (bo malej modyfikacji specow) budowane z CVSow Amaroka i MPlayera.

Nie chodzi tu o jakiegoś flejma, ja po prostu trochę zagubiony jestem.
Sprobuj "$apropos jak sie odnalezc" ;)

-- |3 0 $ |< ! < i N e |< http://boskastrona.xt.pl ========================= "make install, not love!"