W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/29/2004 09:07 PM:
Hmm jest tak jak uruchomię przez artsdsp skype to działa ale opóźnienie jest spore i przerywa. Wyczytałem gdzieś że powinienem użyć opcji -m, zrobiłem tak i efekt przerywania zniknął ale 3 sekundy opóźnienia zostały. Co może być przyczyną takiego zachowania ? Może mam za cieńką kartę dzwiękową ?

Wejdz w konfiguracje ARTSa i zmien/wylacz buforowanie dzwieku i generalnie pobaw sie opcjami-moze cos musisz ustawic dodatkowo.
Poza tym, jak robisz to na desktopie (a domyslam sie, ze tak jest), to mozesz ustawic, zeby arts uruchamial sie z priorytetem czasu rzeczywistego ("najwyzszy mozliwy priorytet", czy jakos tak).

--
http://boskastrona.xt.pl