Witam,
Sytuacja wygląda następująco - serwerek plików z osobnym dyskiem tyko na pliki udostępnione przez Sambę. Dysk podmontowany w /var/spool/samba/firma. Na dysku włączona quota - pliki aquota.user i aquota.group z prawami
-rw------- 1 root root 7168 2004-11-04 20:57 aquota.group
-rw------- 1 root root 7168 2004-11-04 20:57 aquota.user
loguję się z Windows jako dowolny user do zasobu //samba/dane i... mogę bez kłopotu skasować oba te pliki (jeśli nie jest ustawione veto files). Sprawdzałem na samba-3.0.8-0.pre1.4 i samba-3.0.8-0.pre2.1.1 zbudowanej z cvs-u PLD. Czy ktoś mógłby mi wytknąć gdzie popełniam błąd czy też jest to bug w sambie?

Konfiguracja: http://www.elzab.com.pl/~miro/samba/smb.conf
--
Pozdrawiam
Miro Ziemski